Monday, March 31, 2008

Bloggbrist!

Jag är så less på blogg.se nu, som aldrig blir färdiga med uppdateringen! Tur att jag har denna blogg också så jag kan skriva lite. Vad gör man om man är generad för att man mailbombat någon? Jag flippar ur helt och mailar ännu mera. Stackars människor som inte kollar/mailar lika ofta som jag. Å andra sidan finns det människor som missbrukar telefoner också. En människa har ringt mig fyra gånger på två dagar och jag som aldrig ringer till någon. Dessutom har hon skrämt upp mig med att konstnären Sven Ljungberg kommer att ringa mig och fråga efter en artikel han skrivit i Oskarshamnstidningen och att det är lögn i helvete att hitta den. Det tror jag också. Jag städade hans bibliotek för några år sedan vilket inte betyder att jag kan hitta allt i hans hem...

No comments: