Sunday, September 25, 2022

Bokmässan

 Här är ett inlägg om vad jag gjorde på bokmässan från min andra blogg https://yfronten.blogg.se/

 
Det var inte alls så mycket folk som det brukar vara på mässan trots att allmänheten fick gå hela tiden, tidigare har det varit för branchfolk från torsdag till fredag eftermiddag. Jag hade seminariekort och gick på seminarier hela fredagen, jättetrevligt!
 
Ett lyckligare år med Jonas Gardell. 
 
Ser du inte vad jag säger? med Niklas Källner. 
 
Bibliotek och identitet med Joacim Hansson, Anders Rydell och Nina Solomin. 
 
Bemannade skolbibliotek? med Silvia Kakembo, Anna Troberg, Gustav Fridolin, Gunilla Svantorp och Axel Darvik. 
 
Familjer fångade i flykten med Amanda Svensson, Sandy Harry Ceesay och Kayo Mpoyi. 
 
Ljuva, härliga, skitjobbiga tonår med Elaf Ali, Ida Ömalm Ronvall, Ellen Strömberg, Malin Fjellborg och Jenny Jägerfeld. 

5 comments:

Hanneles bokparadis said...

Roligt, hörde i Babel att över 800 författare!

Ylva said...

Hannele! Oj, vad många författare! Visst var det kul på mässan!

Hanneles bokparadis said...

en intensiv dag räcker gott, men riktigt kul

Hanneles bokparadis said...

Kul att träffa nya och gamla bekanta 🙂

Ylva said...

Hannele. Ja, en dag på mässan räcker. Jag har ju nätverkat utanför mässan också. :-)