Friday, January 23, 2009

Bloggpris!


Jag har fått bloggpris! Av






"Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa.
Kopiera text och bild i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till 8 andra bloggar."
- Ylva på Yfronten - som vaccinerar sina får mot blåtunga - jag skrattar fortfarande...
stora världen.
- Ylva - som även hon sprider sitt bokintresse vida omkring.
Nu ska jag skicka vidare till åtta andra bloggar.
På Yfronten har jag prisat bloggar som inte handlar så mycket om litteratur.

1 comment:

Maud/En bok om dagen said...

Tack så mycket! Jag har redan fått den två gånger, så jag avstår från att skicka vidare - men jag är glad över att du gav den till mig! ;-)